Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. AUGUSTÍNOVÁ, Silvia. Analýza vplyvu reklamnej kampane na úroveň odbytu podniku : diplomová práca. Škol. Peter Šinský. Bratislava, 2010. 69 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce693.5 KBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  2. POLLÁK, František - NASTIŠIN, Ľudovít. Multifactor analysis of online reputation as a tool for enhancing competitiveness of selected tourism entities. In International conference on emerging research paradigms in business and social science [ERPBSS 2015]. Proceedings of the third international conference on emerging research paradigms in business and social science [ERPBSS 2015] : November 24-26, 2015, Dubai, United Arab Emirates. - Dubai : Middlesex University Dubai, 2015. ISBN 978-948-18-984-4, pp. 116-129 online. VEGA 1/0145/14.
    článok

    článok

  3. VÍTEK, Miloslav. Papírové pohárky a kelímky. In Logistika : měsíčník vydavatelství Ekonomia. - Praha : Economia, 2009. ISSN 1211-0957, prosinec 2009, roč. 15, č. 12, s. 26-27.
    článok

    článok

  4. ŽEŇUCHOVÁ, Andrea. Podnikateľský plán a stratégia : diplomová práca. Školiteľ: Michal Pružinský. Košice, 2012. 69 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.2 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  5. Pre prax a spolu s praxou. In IBC. International business cooperation. - Bratislava : INFORMEX, 2005. ISSN 1336-2828, 2005, roč. 16, č. 4, s. 9-11.
    článok

    článok

  6. PECNOVÁ, Sylvia. Vzťah seniorov k reklame : bakalárska práca. Školiteľ: Juraj Chebeň. Bratislava, 2014. 59 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce831.7 KBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.