Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. 1993 ,no.1-4. Games and Economic Behavior. Orlando : Academic Press, 1993. 1 zv. štvrťročník. ISSN 0899-8256 [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    časopis

    časopis

  2. ŠTULRAJTER, Martin - HORVÁTHOVÁ, Kornélia. Možnosti focus groups v psychologickom výskume spotrebiteľského správania. In Dni otvorených dverí 2005. Konferencia. Dni otvorených dverí 2006 - 8. ročník : vedecké konferencie k ďalšiemu vzdelávaniu na univerzitách, manažmentu, znalectvu a odborný seminár k marketingu. - Bratislava : Centrum ďalšieho vzdelávania Ekonomickej univerzity, 2006. ISBN 80-225-2175-2, s. 274-282.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.