Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. MOGAJI, Emmanuel. Brand Management : An Introduction through Storytelling. Cham : Palgrave Macmillan/Springer Nature AG, 2021. 266 s. ISBN 978-3-030-66118-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  2. 2003 ,no. 1-4 (2003). International journal of urban and regional research. Oxford : Blackwell Publ., 2003. 4x ročne. ISSN 0309-1317 [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    časopis

    časopis

  3. KĽÚČIK, Michal. Občianska vojna v Sudáne - jej príčiny a dôsledky : bakalárska práca. Školiteľ: Viliam Pajtinka. Bratislava, 2012. 86 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.7 MBverejne dostupné
    kniha

    kniha

  4. SZOLGAIOVÁ, Silvia. Stanovenie vlastných nákladov zásob vlastnej výroby a jeho vplyv na účtovnú závierku podniku : diplomová práca. Školiteľ: Miloš Tumpach. Bratislava, 2010. 64 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce341.3 KBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.