Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. BELLA, Martina. Ekologický marketing : diplomová práca. Školiteľ: Vítězslav Balhar. Bratislava, 2017. 67 s.
    kniha

    kniha

  2. PALENČÁROVÁ, Lucia. Ekologický marketing : diplomová práca. Školiteľ: Vítězslav Balhar. Bratislava, 2018. 86 s.
    kniha

    kniha

  3. BOČEVOVÁ, Martina. Globálny marketing : diplomová práca. Školiteľ: Vítězslav Balhar. Bratislava, 2017. 74 s.
    kniha

    kniha

  4. HANKO, Lukáš. Marketing globálnej firmy : diplomová práca. Školiteľ: Vítězslav Balhar. Bratislava, 2018. 93 s.
    kniha

    kniha

  5. BRINDZOVÁ, Anna. Marketing obchodného reťazca : diplomová práca. Školiteľ: Vítězslav Balhar. Bratislava, 2017. 81 s.
    kniha

    kniha

  6. ANDREJIOVÁ, Katarína. Marketing obchodného reťazca : bakalárska práca. Školiteľ: Vítězslav Balhar. Bratislava, 2017. 54 s.
    kniha

    kniha

  7. LUČENIČ, Juraj. Marketing periodickej tlače : diplomová práca. Školiteľ: Vítězslav Balhar. Bratislava, 2018. 68 s.
    kniha

    kniha

  8. KUBICA, Filip. Marketing slovenskej firmy na trhu EU : diplomová práca. Školiteľ: Vítězslav Balhar. Bratislava, 2018. 67 s.
    kniha

    kniha

  9. MOKROHAJSKÝ, Dušan. Marketing uvedenia nového produktu na trh EÚ : diplomová práca. Školiteľ: Vítězslav Balhar. Bratislava, 2017. 70 s.
    kniha

    kniha

  10. TVRDOŇ, Jiří. Reflection of globalization and integration processes in some modelling techniques. In Agricultural economics. - Prague : Institute of Agricultural and Food Information, 2007. ISSN 0139-570X, 2007, vol. 53, no. 2, s. 69-73. Dostupné na : <http://www.agriculturejournals.cz/publicFiles/00066.pdf>
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.