Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. VALANCOVÁ, Gabriela. Komunikačná stratégia a stratégia značky vo vybranom podniku : diplomová práca. Školiteľ: Katarína Ožvoldová. Bratislava, 2024. 104 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha425.1 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce2.6 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  2. KARCHOVÁ, Magdaléna. Small tests and compulsory compensation for the non-participation in lesson. In How to motivate and supervise students : the experience of first-time university teachers. - Budapest : epsNet, 2006. ISBN 978 963 86790 3 1. ISSN 1815-2457, s. 53-57.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.