Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. ŠTENSOVÁ, Antónia - PČOLINSKÝ, Vladimír. Marketing v politike. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. 103 s. ISBN 80-225-2074-8. [Počet ex. : 11, z toho voľných 10, prezenčne 1]
  2. PČOLINSKÝ, Vladimír. Marketing v politike : dizertačná práca. Antónia Štensová. Bratislava, 2009. 193 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  3. SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketingové řízení školy. Praha : ASPI, 2006. 300 s. Řízení školy. ISBN 80-7357-176-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. PČOLINSKÝ, Vladimír - ŠTENSOVÁ, Antónia. Slovak parliamentary elections 2006. In Středoevropské politické studie. - Brno : Mezinárodní politologický ústav Masarykovy univerzity. ISSN 1212-7817, 2007, roč. IX, č. 2-3, 8 s.
    článok

    článok

  5. STRÁŽOVSKÁ, Helena. [Marketing v politike]. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. - Nové Zámky : Secos, 2006. ISSN 1336-1732, marec 2006, roč. 5, č. 1, s. 130-131. Recenzia na: Marketing v politike / Antónia Štensová, Vladimír Pčolinský. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. - ISBN 80-225-2074-8.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.