Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. HARDOVÁ, Lucia. Marketingová stratégia hotela : diplomová práca. Školiteľ: Mária Hasprová. Bratislava, 2012. 62 s.
    kniha

    kniha

  2. JURKOVÁ, Nicole. Ochrana spotrebiteľa v konkrétnej sfére : diplomová práca. Školiteľ: Marína Korčoková. Bratislava, 2018. 88 s.
    kniha

    kniha

  3. NAXERA, Vladimír - KRČÁL, Petr. Oslavy výročí Slovenského národního povstání jako platforma pro vytváření obrazů nepřátel. In Mezinárodní vztahy. - Praha : Ústav mezinárodních vztahů, 2020. ISSN 0323-1844, 2020, roč. 55, č. 1, s. 5-20.
    článok

    článok

  4. KMECO, Ľubomír. Využitie kultúrneho dedičstva v cestovnom ruchu : (rukoväť k predmetu Dejiny kultúry). Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela, Ekonomická fakulta v Banskej Bystrici, 2006. 103 s. ISBN 80-8083-245-5. [Počet ex. : 2, z toho voľných 2, prezenčne 0]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.