Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. HASPROVÁ, Mária - ŽÁK, Štefan. Marketing miest a obcí. Recenzenti: Gabriela Pajtinková Bartáková, Peter Baláži. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 137 s. [9,40 AH]. ISBN 978-80-225-5032-1. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 3]
  2. HAŠKOVÁ, Magdaléna. Otázky vstupu Chorvátska do Európskej únie. In Ekonomické, politické a právne otázky medzinárodných vzťahov v roku 2007 : zborník príspevkov zo VI. medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. ISBN 978-80-225-2410-0, s. 504-510.
    článok

    článok

  3. MAZZUCATO, Mariana. The Entrepreneurial State : Debunking Public vs. Private Sector Myths. New York : PublicAffairs, 2018, 9th Printing 2020. 260 s. ISBN 978-1-61039-613-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.