Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. FREŇÁKOVÁ - KARCHOVÁ, Magdaléna. Niektoré príčiny nedostatočných inovačných aktivít slovenských podnikov. In Mladá veda 2007 : medzinárodná vedecká konferencia mladých vedeckých pracovníkov a doktorandov na tému: Ekonomika a manažment. - Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre, 2007. ISBN 978-80-8069-970-3, s. 860-867.
    článok

    článok

  2. LESÁKOVÁ, Dagmar. Postoje slovenských zákazníkov k CRM. In Aktuální aspekty české a světové ekonomiky : seminář konaný u příležitosti mezinárodní konference LEF 2009. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, 2009. ISBN 978-80-7372-536-5, s. 259-266. VEGA 1/4582/07. 1/4582/07, VEGA, Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.