Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. SYS0039980
    005
      
    20240404113422.3
    100
      
    $a 20110411asloy0103 ba
    152
      
    $a AACR2
    200
    -1
    $a Čech $b Tomáš
    801
    -0
    $c 20110614 $a SK $b BA004
  2. SYS0069038
    LBL
      
    01289naa$$2200253$$$450$
    005
      
    20231011093656.6
    100
      
    $a 20080114a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Elektronické formy marketingu využitelné při řízení firem ve 21. století $f Michal Pilík
    330
      
    $a Podnik z hľadiska spoločenskej zodpovednosti. Realizácia marketingového riadenia v praxi: nové smery vo vývoji marketingu, internetový marketing Funkcie internetu. Elektronické formy marketingu v českej podnikovej praxi.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0129757 $1 011 $a 1337-0510 $1 200 1 $a Manažment podnikania a vecí verejných - dialógy $e odborno-vedecký časopis Slovenskej akadémie manažmentu - klubu manažérov v Bratislave $v Roč. 2, č. 4 (2007), s. 16-23 $1 210 $a Bratislava $c Slovenská akadémia manažmentu $d 2007
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005419 $a riadenie podnikové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002526 $a internet
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0010358 $a Pilík $b Michal $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20080114 $g AACR2

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.