Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. PILÍK, Michal. Elektronické formy marketingu využitelné při řízení firem ve 21. století. In Manažment podnikania a vecí verejných - dialógy : odborno-vedecký časopis Slovenskej akadémie manažmentu - klubu manažérov v Bratislave. - Bratislava : Slovenská akadémia manažmentu, 2007. ISSN 1337-0510, 2007, roč. 2, č. 4, s. 16-23.
    článok

    článok

  2. ZORKÓCIOVÁ, Otília. Knapik, P.: Rokovanie v medzinárodnom obchode. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm, 2003, 282 s. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2004. ISSN 0323-262X, 2004, roč. 33, č. 4, s. 517-518. Recenzia na: Rokovanie v medzinárodnom obchode / Peter Knapik. - Bratislava : Ekonóm, 2003. - ISBN 80-225-1682-1.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.