Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. CSABAY, Marek. K teoretickému vymedzeniu podpory exportu. In Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu a hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie = journal for economic theory, economic policy, social and economic forecasting. - Bratislava : Ekonomický ústav SAV, 2007. ISSN 0013-3035, 2007, roč. 55, č. 8, s. 793-810.
    článok

    článok

  2. ČIHOVSKÁ, Viera. Marketing for the European Market. In Visnyk of Volyn Institute for Economics and Management. - Luck : Volyn Institute for Economics and Management, 2012. ISSN 2224-8609, 2012, no. 3, s. 21-29.
    článok

    článok

  3. ŠTÍGELOVÁ, Miroslava. Správne odmeňovanie ťahá firmu dopredu. In Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2010. ISSN 1337-9151, 2010, č. 10, s. 12-15.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.