Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. MANDEL, Martin - TOMŠÍK, Vladimír. Monetární ekonomie v malé otevřené ekonomice. 2. rozšíř. vyd. Praha : Management Press, 2008. 367 s. ISBN 978-80-7261-185-0. [Počet ex. : 4, z toho voľných 3, prezenčne 1]
  2. SZARKOVÁ, Miroslava. [Marketing]. In Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita, 2000. ISSN 0323-262X, 2000, roč. 29, č. 4, s. 501-502. Recenzia na: Marketing / Jaroslav Kita a kolektív. - Bratislava : IURA EDITION, 2000. - ISBN 80-88715-70-9.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.