Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. SZARKOVÁ, Miroslava - DRGOVÁ, Alexandra - RUŽIČKOVÁ, Oľga. Formálne komunikačné nástroje a marketingová komunikácia. In Médiá, spoločnosť, mediálna fikcia : zborník z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou, 31.3.-1.4.2008, Trnava. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM, 2008. ISBN 978-80-8105-072-5, s. 143-144. VEGA 1/4591/07.
    článok

    článok

  2. PROSNAN, Jozef. Rast predaja škodoviek sa na Slovensku zastavil. In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. - Bratislava : TREND Holding, 1998. ISSN 1335-0684, 7. januára 1998, roč. 8, č. 2, s. 23A.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.