Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. CÉZAR, Jan. I zázrak potřebuje reklamu : pestrý průvodce světem reklamní a marketingové komunikace. Brno : Computer Press, 2007. vii, 199 s. ISBN 978-80-251-1688-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. KRIŽAN, Martin - DEÁKOVÁ, Stanislava. Nekalé praktiky spájané s úspešnou značkou. In Ochrana hospodárskej súťaže - globálna hospodárska kríza V. : zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4238-8, s. 73-79 CD-ROM. KEGA 030EU-4/2015 "Diagnosticko-prognostický monitoring podnikateľských subjektov ako nástroj konkurenčnej výhody a rozvoja podnikateľského prostredia SR".
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF91 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

  3. Sú vo vašom podniku premrhané talenty? In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2008. ISSN 1335-1729, 4/2008, roč. 13, zoš. 51, s. 42-43.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.