Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. CILIKOVÁ, Oľga - LAPKOVÁ, Marta. Manažérske účtovníctvo. Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela, Ekonomická fakulta : Ekonómia, občianske združenie, 2008. 121 s. ISBN 978-80-8083-696-2. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  2. VISKUPIČ, Jozef. Národný branding - prípad Slovenska. In Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok, 8. - 9. november 2016. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2016. ISBN 978-80-8105-839-4, s. 352-361 online.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.