Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. Názov Benchmarking ako nástroj zlepšovania inovačných procesov
    Autorské údajeZuzana Matloňová
    Autor Matloňová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Inovácie marketingových a obchodných činností (2) : vedecký monografický zborník. S. 59-64. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2771-2
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012 - Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy
    Heslá benchmarking * inovácia * konkurencieschopnosť * spoločnosť vedomostná * Slovensko * Európska únia
    AnotáciaPojem benchmarking, princíp benchmarkingu. Inovačný potenciál EÚ. Benchmarking a jeho aplikácia na podmienky SR.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 01159-011, originál dokumentu

    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.