Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. BOUKAL, Petr. Aktuální trendy fundraisingu. In Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2009 : medzinárodná vedecká konferencia Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave pod záštitou rektora Ekonomickej univerzity v Bratislave Dr. h. c. prof. Ing. Rudolfa Siváka, PhD. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2009. ISBN 978-80-225-2808-5.
    článok

    článok

  2. Bezpečnosť práce v praxi. - Spracovaný v EKO-INDEX. Bratislava : Wolters Kluwer SR. 12x ročne. ISSN 1338-6417. Dostupné na : https://www.pracovnepravo.sk/sk/casopis/bezpecnost-prace-v-praxi/2025/1-2025
    Bezpečnosť práce v praxi

    časopis

  3. MOROZKINA, T.V. - RUSIŇÁKOVÁ, Jarmila. Mežkuľturnaja kommunikacija. Recenzenty: Ju. A. Lobina, Daniela Breveníková. 1e izdanije. Uľjanovsk : Izdateľstvo UlGPU im. I. N. Uľjanova, 2020. 242 s. [13,25 AH]. ISBN 978-5-907216-20-4. [Počet ex. : 9, z toho voľných 7, prezenčne 2]
  4. KUBRANOVÁ, Magdaléna - PONECOVÁ, Gabriela. Transakčné poplatky a dimenzia inovácií v platobných službách. In Theory of management 8 : the selected problems for the development support of management knowledge base. - Žilina : Faculty of Management Science and Informatics, University of Zilina & Institute of Management by University of Zilina, 2015. ISBN 978-80-554-1127-9, p. 18-20. VEGA 1/0008/14. 1/0008/14, VEGA, Kľúčové trendy vo finančnom rozhodovaní manažérov v podmienkach nestabilných finančných trhov.
    článok

    článok

  5. LISÁ, Lea. Úspory v kuchyni. In Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. - Žilina : Direct press, 2017. ISSN 1337-0545, 2017, roč. 11, č. leto, s. 74-78.
    článok

    článok

  6. MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Zelený zákazník a elektromobilita. In Postoj spotrebiteľov vo vzťahu k elektromobilite na trhu automobilov v Slovenskej republike : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0046/20. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-5005-5, s. 53-64. VEGA 1/0046/20.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené454.3 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  7. WEINERT, Stephan et al. The Effect of Company Guest Speakers on Perceived Employer Attractiveness. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2019. ISSN 1338-7944, 2019, roč. 14, č. 3, s. 25-36.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené161 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.