Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. MICHALKOVÁ, Lucia. Faktory a formy priameho marketingu na Slovensku : dizertačná práca. Škol. Helena Labská. Bratislava, 2009. 153 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  2. GOGA, Marián. Modelovanie väzieb podsystémov v ekonomickom systéme. In Ekonomika a informatika : vedecký časopis FHI EU v Bratislave a SSHI. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2015. ISSN 1339-987X, 2015, roč. 13, č. 1, s. 29-43 online. VEGA 1/0285/14 "Regionálne modelovanie ekonomického rastu krajín EÚ s dôrazom na metódy priestorovej ekonometrie".
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.