Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. LUDVÍK, Zdeněk. Kompetence, ochota a zmocnění protipovstaleckých sil v severním Mali v letech 2012-2013. In Mezinárodní vztahy. - Praha : Institute of International Relations, 2016. ISSN 0323-1844, 2016, roč. 51, č. 2, s. 5-29.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF210 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  2. ĎURANOVÁ, Lucia. Marketingová stratégia firmy na zahraničnom trhu : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Pásztorová. Bratislava, 2011. 49 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce821.4 KBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  3. GYLÁNIK, Milan - HUČEK, Juraj. Odhad NAIRU v slovenskej ekonomike. In BIATEC : odborný bankový časopis. - Bratislava : Národná banka Slovenska, 2009. ISSN 1335-0900, December 2009, roč. 17, č. 12, s. 13-18.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.5 MBverejne dostupné
    článok

    článok

  4. ŘÍČAN, Pavel. Psychologie náboženství a spirituality. Praha : Portál, 2007. 326 s. ISBN 978-80-7367-312-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  5. ORESKÝ, Milan. Vybrané okruhy smerovania marketingovej terminológie na počiatku 21. storočia. In Neologizmy v terminológii marketingu : vedecký seminár o problematike neologizmov v obchodnovedných disciplínach. - Brno : Tribun EU, 2010. ISBN 978-80-7399-944-5, s. 81-96. VEGA 2/0091/09.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.