Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. 1983 ,no. 2. Hitotsubashi journal of economics. Tokyo : Hitotsubashi University, 1983. 1 zv. polročník [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    časopis

    časopis

  2. Rozšírenie teórie CRM: integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku : zborník vedeckých statí. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. 92 s. VEGA 1/4582/07. ISBN 978-80-225-2870-2. 1/4582/07, VEGA, Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.