Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. 2006 ,no. 1-4. Business ethics : a european review. Oxford : Blackwell Publ., 2006. 4x ročne. ISSN 0962-8770 [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    časopis

    časopis

  2. Innovative Marketing. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. Sumy : LLC CPC Business Perspectives. 4x ročne. ISSN 1814-2427. Dostupné na : https://www.businessperspectives.org/index.php/journals/innovative-marketing#indexed-abstracted
    časopis

    časopis

  3. SEDLÁČEK, Martin. Marketingová stratégia nového produktu spoločnosti Falck SK, a.s : diplomová práca. Školiteľ: Mária Hasprová. Bratislava, 2011. 74 s.
    kniha

    kniha

  4. PAKŠIOVÁ, Renáta. SDG, Parížska dohoda o zmene klímy a Európska zelená dohoda ako impulzy zmien vo vykazovaní podnikov. In Účtovníctvo - audítorstvo - daňovníctvo : v teórii a praxi. - Bratislava : Slovenská komora certifikovaných účtovníkov, 2023. ISSN 1335-2024, 2023, roč. 31, č. 12, s. 18-21.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené457 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.