Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1.  

    1990 ,č. 1-4. EKO-INDEX : prehľad ekonomickej literatúry. Bratislava : Ústredná ekonomická knižnica, 1990. mesačník [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    časopis

    časopis

  2. SULÍKOVÁ, Lenka. Marketingový mix jazykovej školy Royal School : bakalárska práca. Škol. Pavol Kita. Bratislava, 2009. 43 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce556.9 KBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  3. ORESKÝ, Milan. Progressive Business Analytics in Marketing. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081, 2024, roč. 17, č. Special Issue, s. 224-234. VEGA 1/0354/22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené520.8 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  4. GAJDOŠÍKOVÁ, Zuzana. Udržateľný rozvoj cestovného ruchu v horských strediskách. 1. vydanie. Banská Bystrica : Belianum, 2020. 179 s. Studia oeconomica, 68. ISBN 978-80-557-1709-8. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.