Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. KITA, Jaroslav. Analýza geografických údajov v geografických informačných systémoch. In Teoretické a praktické aspekty geografického informačného systému ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilňovania konkurencieschopnosti podnikov : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3686-8, s. 31-43. VEGA 1/0039/11.
    článok

    článok

  2. MÁLEK, Jiří. Arbitrážní souvislosti v ohodnocování úrokových swapů a úvěrové riziko. In Finance a úvěr. - Praha : UK Praha, Fakulta sociálních věd, 2001. ISSN 0015-1920, 2001, roč. 51, č. 2, s. 99-110. Dostupné na : <http://journal.fsv.cuni.cz/storage/145_003_99_110.pdf>
    článok

    článok

  3. KITA, Pavol. Atraktívnosť maloobchodných predajní z hľadiska ich dostupnosti v Bratislave. In Teoretické a praktické aspekty geografického informačného systému ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilňovania konkurencieschopnosti podnikov : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3686-8, s. 73-82. VEGA 1/0039/11.
    článok

    článok

  4. KITA, Pavol - KOLLÁR, Patrícia. Geomarketing in Food Retail. Reviewers: Miroslava Szarková, Mirosława Malinowska. 1st edition. Kraków : Towarzystwo Slowaków w Polsce, 2018. 133 s. [6,65 AH]. APVV-16-0232, VEGA 1/0066/18, VEGA 1/0039/11. ISBN 978-83-8111-048-8. [Počet ex. : 32, z toho voľných 29, prezenčne 3]
  5. KITA, Jaroslav - KONŠTIAK, Pavol. Geomarketing - nová vízia marketingového prístupu a jeho aplikácia v obchodnom podniku. In Teoretické a praktické aspekty geografického informačného systému ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilňovania konkurencieschopnosti podnikov : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3686-8, s. 59-71. VEGA 1/0039/11.
    článok

    článok

  6. TOMAN, Marian. Marketingová analýza rozhodovania v oblasti maloobchodu. In Nástroje marketingovej politiky v udržateľných obchodných modeloch : vedecké state. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4248-7, s. 121-136. VEGA 1/0282/15.
    článok

    článok

  7. KITA, Pavol et al. Obchodná prevádzka : vybrané problémy. Recenzentky: Viera Čihovská, Ľubomíra Strážovská. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. 275 s. [17,1 AH]. ISBN 978-80-225-4349-1. [Počet ex. : 12, z toho voľných 8, prezenčne 3]
  8. KITA, Pavol et al. Retail in territory. Reviewers: Anna Zaušková, Ondřej Slach. 1st ed. Ústí nad Labem : J. E. Purkyně University in Usti nad Labem, 2015. 102 s. [3,8 AH]. ISBN 978-80-7414-904-7.
  9. ŠEBO, Juraj. Teoretické súvislosti hodnotenia nástrojov environmentálnej politiky. In Verejná správa a spoločnosť : [vedecký časopis]. - Košice : Fakulta verejnej správy Univerzity Pavla Jozefa Šafárika, 2009. ISSN 1335-7182, 2009, roč. 10, č. 2, s. 53-63.
    článok

    článok

  10. GODA, Natália. The Influence of Nation Branding on Tourism – How Slovakia Compares to Austria in Nation Branding. - Registrovaný: Scopus. In Revue Roumaine de Géographie. - Bucharest : Romanian Academy Publishing House. ISSN 1220-5311, 2021, vol. 65, no. 1, pp. 51-59 online. I-20-102-00.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.