Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. 2017 ,Č. november. Direct marketing [Počet ex. : 4, z toho voľných 0, prezenčne 4]
    časopis

    časopis

  2. Jazykovedné a literárnovedné kolokvium II. : zborník vedeckých prác. Bratislava : Z-F LINGUA, 2010. CD-ROM. ISBN 978-80-89328-34-5.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF959.9 KBz IP adresy EU po prihlásení
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  3. KRAJČOVIČOVÁ, Linda. Kriminálna metafora ako prostriedok metaforického modelovania brexitu v ruských médiách. In Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2023. Mezinárodní vědecká konference. MMK 2023 : mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2023. ISBN 978-80-87952-39-9, s. 883-888.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené 1.1 MBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  4. VÁLEK, Juraj. Spravodlivosť spotrebných daní. In Financie a riziko : zborník príspevkov z XI. ročníka medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2867-2, s. 442-449.
    článok

    článok

  5. KOSIOROWSKA, Małgorzata - LESIÓW, Tomasz. Zestawy śniadaniowe jako alternatywa dla asortymentu szkolnych sklepików. In Towaroznawstwo w zapewnieniu jakości żywności i bezpieczeństwa konsumenta : materiały konferencji naukowej z okazji 50-lecia zakładu Katedry Towaroznawsta Żywności Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań, 17-18 maja 2011 r. - Poznań : Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, 2011, s. 56.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.