Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. MAREK, Luboš Josef. Funkce a možnosti použití fotografie v reklamě. In Marketing & komunikace. - Praha : Česká marketingová společnost, 2010. ISSN 1211-5622, 2010, roč. 20, č. 1, s. 17.
    článok

    článok

  2. PARR, Russell L. Intellectual Property : Valuation, Exploitation, and Infringement Damages. 5th Edition. Hoboken : John Wiley & Sons, 2018. 651 s. ISBN 9781119356219. [Počet ex. : 3, z toho voľných 0, prezenčne 3]
  3. BÁRÁNY, Eduard. Spravodlivosť ako vzťahový pojem. In Filozofia. - Bratislava : Filozofický ústav SAV, 2011. ISSN 0046-385X, 2011, roč. 66, č. 9, s. 845-855.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.