Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. LABSKÁ, Helena. Nové médiá v marketingovej komunikácii. In Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi : vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3037-8, s. 146-151. VEGA 1/0652/10. 1/0652/10, VEGA, Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability.
    článok

    článok

  2. FABUŠ, Juraj - MADLEŇÁK, Radovan. Tendencie využívania jednotlivých foriem elektronického podnikania vo firmách pôsobiacich na slovenskom trhu. In Diagnostika podniku, controlling a logistika : V. medzinárodná vedecká konferencia : zborník prednášok a príspevkov : Žilina 21.-22. apríl 2010. - Žilina : EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity, 2010. ISBN 978-80-554-0175-1, s. 110-114.
    článok

    článok

  3. 1997 ,no. 1-4. The Journal of Applied Behavioral science : a publication of the NTL Institute. Thousand Oaks : SAGE Publ., 1997. 1 zv. štvrťročník. ISSN 0021-8863 [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    časopis

    časopis


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.