Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. Inovácie marketingových a obchodných činností (3). Mária Dzurová a kol. ; zostavili: Andrej Miklošík, Andrej Hriciga. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. CD-ROM. VEGA 1/0557/08. ISBN 978-80-225-2990-7. 1/0557/08, VEGA, Inovácie marketingových a obchodných činností podnikov SR. [Počet ex. : 2, z toho voľných 2, prezenčne 0]
  2. BLAŠKO, Michal. Riadenie kvality výučby z hľadiska rozvíjania informačných kompetencií : znalosť IKT nevyhnutnou podmienkou. In Manažment školy v praxi : odborný mesačník pre manažment škôl, školských a predškolských zariadení. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2010. ISSN 1336-9849, 2010, č. 9, s. 2-4.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.