Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. KAJAN, Juraj. Analýza vplyvu reklamnej kampane na úroveň odbytu podniku : diplomová práca. Škol. Peter Šinský. Bratislava, 2010. 56 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce544.1 KBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  2. KORČOKOVÁ, Marína - LOYDLOVÁ, Miroslava. Consumer Behaviour and Attitudes by Purchasing of Selected Food Products. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2020. ISSN 1339-3081, 2020, roč. 13, č. 3, s. 14-28 online. VEGA 1/0339/18.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené783.9 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  3. JAŠKO, Jozef. Doplnkové dôchodkové sporenie - novela zákona. In Práce a Mzdy : bez chýb, pokút a penále. - Žilina : Poradca, 2023. ISSN 1337-060X, 2023, roč. 18, č. 3-4, s. 27-29.
    článok

    článok

  4. JEŽEK, Jiří. Městský marketing - koncepty, aplikace, kritická analýza. In Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie = journal for economic theory, economic policy, social and economic forecasting. - Bratislava : Ekonomický ústav SAV, 2011. ISSN 0013-3035, 2011, roč. 59, č. 3, s. 243-258.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF287.2 KBverejne dostupné
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.