Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. SYS0263694
    LBL
      
    00000nas2-22--------450-
    005
      
    20200602142544.9
    011
      
    $a 1336-5711
    100
      
    $a 20050301d2020----m$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    110
      
    $a aha
    200
    1-
    $a Finančné trhy $b elektronický zdroj $e vedecký časopis = Scientific Journal
    210
      
    $a Bratislava $c Derivát $d 2020
    461
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0026008 $1 200 1 $a Finančné trhy
  2. SYSh0007639
    LBL
      
    ^^^^^nx^^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20040908145839.1
    100
      
    $a 20030514csloy0103 ba
    150
      
    $a y
    152
      
    $a AACR2 $b MDT
    250
      
    $a živnostníci
    675
      
    $a 334.71 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000132 $x Remeselné podnikové systémy
    675
      
    $a 331.105 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000108 $x Partneri v pracovnom pomere. Zamestnávatelia. Zamestnanci
    801
      
    $a SK $b BA004 $c 20030514
    980
      
    $x H
  3. SYS0119808
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502072333.7
    100
      
    $a 20101019a2010łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a [Le français dans le commerce - optique marketing] $f Mária Tajtáková
    330
      
    $a Recenzia na učebnicu, ktorá je určená pre študentov vzdelávajúcich sa vo francúzskom jazyku.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0182119 $1 011 $a 1337-7493 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $e scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 3, č. 2 (2010), s. 235 $1 210 $a Bratislava $c Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2010
    470
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0081704 $1 010 $a 978-80-8105-045-9 $1 200 1 $a <Le> français dans le commerce - optique marketing $f Juraj Chebeň $g recenzenti: Ján Taraba, Ladislav Lapšanský $1 210 $a Trnava $c Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave $d 2008 $1 215 $a 95 s. $1 700 1 $3 eu_un_auth*0003171 $a Chebeň $b Juraj $4 070 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0041719 $a Taraba $b Ján $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048901 $a Lapšanský $b Ladislav $4 675
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005249 $a recenzie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0001594 $a vzdelávanie vysokoškolské
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0022431 $a Tajtáková $b Mária $p EUBNCE $4 070 $T Národné centrum európskych a globálnych štúdií SR pri EU
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20101019 $g AACR2
    830
      
    $a Kategória zapísaná pre personálnu bibliografiu. Nevykázané na MŠ.

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.