Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. 1984 ,Nr. 1-6. Marketing Journal. Hamburg : Gessellschaft für angewandtes Marketing, 1984. 1 zv. obmesačník [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    časopis

    časopis

  2. SERINA, Pavol. Trvalé zlepšovanie kvality produktu - spokojnosť spotrebiteľa. In Produktová politika a jej sociálno-ekonomické aspekty : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3085-9, s. 154-163.
    článok

    článok

  3. ŠUMEC, Tomáš. Vojenské výdavky vo svete v druhom desaťročí 21. storočia : diplomová práca. Školiteľ: František Škvrnda. Bratislava, 2019. 67 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce745.3 KBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.