Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. SPODNIAKOVÁ, Viera. Miesto a úloha integrovanej marketingovej komunikácie v manažmente podniku. In Manažment : teória, výučba a prax 2010 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedecko-odbornej konferencie, Liptovský Mikuláš, 29. septembra - 1. októbra 2010. - Liptovský Mikuláš : Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika, 2010. ISBN 978-80-8040-404-8, s. 347-350.
    článok

    článok

  2. ORAVEC, Jozef. Palety (ešte) kraľujú distribúcii. In Systémy logistiky. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2012, marec - apríl 2012, roč. 7, č. 35, s. 26-27.
    článok

    článok

  3. RODRÍGUEZ-POSE, Andrés - HARDY, Daniel. Technology and Industrial Parks in Emerging Countries : Panacea or Pipedream? Cham : Springer, 2014. 110 s. Springer Briefs in Regional Science. ISBN 978-3-319-07991-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. MELICH, Peter. Vplyv pedagogickej, nepedagogickej, vzdelávacej a výskumnej činnosti Katedry manažmentu výroby a logistiky na profil študenta a jej ďalšieho rozvoja. In Zborník vedeckých statí, príspevkov k 25. výročiu založenia, vzniku a existencie Katedry manažmentu výroby a logistiky, FPM, EU v Bratislave. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2021. ISBN 978-80-225-4914-1, s. [79-83] online.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF330.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení

    Abstrakt
    schedule of articles from periodics
    English
    Slovak Republic
    článok

    článok

  5. VOJTKOVÁ, Miriam. Zásady a nástroje tvorby Corporate Identity : dizertačná práca. Škol. Helena Labská. Bratislava, 2009. 194 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF2 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.