Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. JANKOVÁ, Zuzana et al. Detection of Fake News Using a Machine Learning Approach. In Trendy ekonomiky a managementu : [vědecký časopis]. - Brno : Unversity of Technology, Faculty of Business and Management, 2024. ISSN 1802-8527, 2024, roč. 18, č. 42, s. 81-94. VEGA 1/0431/22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.2 MBverejne dostupné
    článok

    článok

  2. KAMENSKÁ, Jana. Návrh optimálneho systému riadenia a organizácie marketingu v konkrétnej spoločnosti : diplomová práca. Školiteľ: Marína Korčoková. Bratislava, 2011. 95 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce868.2 KBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  3. Oil information 2010 : with 2009 data. Paris : OECD : IEA, 2010. iii, I.32, II.54, III.523, IV.61 s. IEA statistics. ISBN 978-92-64-08422-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.