Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. HAICL, Matouš. Brand Seduction as a Tool for Brand's Success: Conceptualizing the Term. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2023. ISSN 1338-7944, 2023, roč. 18, č. 2, s. 2-11.
    článok

    článok

  2. ČULKOVÁ, Katarína - JANOŠKOVÁ, Mária - CSIKÓSOVÁ, Adriana. Factoring Services in Conditions of V4 Countries. - Registrovaný: Web of Science. In Polish Journal of Management Studies. - Czestochowa : Faculty of Management, Czestochowa University of Technology. ISSN 2081-7452, 2018, vol. 18, no. 2, pp. 33-45. VEGA 1/0310/16, VEGA 1/0651/18.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF515.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

  3. 2012 ,č. 1-4. International issues & Slovak foreign policy affairs. Bratislava : Research Centre of the Slovak Foreign Policy Association, 2012. 4x ročne. ISSN 1337-5482 [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    časopis

    časopis

  4. PORVAZNÍK, Ján. Ohodnocovanie manažérskej kompetentnosti. In Manažment hodnoty podniku v podmienkach EÚ : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 1. a 2. októbra 2009 v Bratislave. - Bratislava : Fakulta ekonómie a podnikania Bratislavskej vysokej školy práva, 2009. ISBN 978-80-969320-9-2, s. 76-81.
    článok

    článok

  5. OSPALÍKOVÁ, Nadežda. Orgány spoločnosti s ručením obmedzeným : bakalárska práca. Školiteľ: Andrea Slezáková. Bratislava, 2020. 48 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce370.7 KBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  6. KOVÁČIK, I. - BIELIKOVÁ, V. Slovenská polygrafia s perspektívou i otáznikmi : Tradičná materiálová základňa sa postupne stráca. In Slovenský profit, 1994, roč. 2, č. 43, s. 6.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.