Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. TAJTÁKOVÁ, Mária. Význam “miesta” v rámci distribučnej stratégie v marketingu kultúrnych organizácií. In Management challenges in the 21st century : transport and logistics: opportunity for Slovakia in the era of knowledge economy : conference proceedings : Bratislava, april 19, 2011. - Trenčín : School of Management / Vysoká škola manažmentu v Trenčíne, 2011. ISBN 978-80-89306-10-7, s. 265-270.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.8 MBz IP adresy EU po prihlásení
    článok

    článok

  2. 2024 ,Hf. 2. Zeitschrift für das gesamte Kreditwesen : Pflichtblatt der Frankfurter Wertpapierbörse. Frankfurt am Main : Fritz Knapp Verlag, 2024. ISSN 0341-4019 [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    Zeitschrift für das gesamte Kreditwesen

    časopis


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.