Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. BURÁK, Emil. Goodwil a reputácia sú krehké hodnoty : dobré renomé otvára aj zamknuté dvere, zvyšuje záruky i ziskovosť biznisu. In Goodwill : mesačník o ekonomike, biznise a spoločnosti. - Bratislava : Goodwill, 2010. ISSN 1337-9798, 2010, roč. 2, č. Jún-júl, s. 50.
    článok

    článok

  2. 2007 ,č. 1-12 + príl.. Slovenský výber : mesačník manažmentu obchodu, výroby a distribúcie. Bratislava : SON MEDIA, 2007. 12x ročne. ISSN 1335-9266 [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    časopis

    časopis


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.