Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. ZAJKOVÁ, Daniela. Etnocentrizmus ako faktor ovplyvňujúci spotrebiteľské správanie slovenských spotrebiteľov. In Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5, s. 303-307.
    článok

    článok

  2.  

    2011 ,č. jar-zima. Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. Žilina : Direct press, 2011. 4x ročne. ISSN 1337-0545 [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    časopis

    časopis


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.