Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. KITA, Jaroslav. Otnosno njakoi alternativi v meždufirmenite vzaimootnošenija v sferata na zakupuvane na proizvodstveni predprijatija v Slovakija. In Biznes upravlenije. - Sviščov : Visša biznesškola, 2004. ISSN 0861-6604, 2004, roč. 14, č. 2, s. 5-16.
    článok

    článok

  2. KOVÁČOVÁ, Jana. Sociálny marketing - sociálne zmeny a problémy. In MERKÚR 2009 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2856-6, s. 167-171.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.