Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. KOVÁČOVÁ, Jana. Teoretické prístupy v sociálnom marketingu. In EDAMBA 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2972-3, s. 230-235.
    článok

    článok

  2. SLIVOVÁ, Terézia. Vplyv Euroregiónu Neogradiensis na rozvoj cestovného ruchu v regióne Novohrad : diplomová práca. Školiteľ: Anna Michálková. Bratislava, 2011. 97 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2.3 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.