Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. HORŇÁK, Pavol. Inbound marketing a nové trendy v oblasti marketingovej komunikácie. In Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : CD s recenzovanými příspěvky. - Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2010. ISBN 978-80-7318-922-8.
    článok

    článok

  2. VALACHOVIČ, Michal. Vnútorná kontrola a vnútorný audit bánk - ich úloha v podmienkach krízy : diplomová práca. Školiteľ: Mária Klimiková. Bratislava, 2011. 72 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.