Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. ŠIŠKOVÁ, Petra. Tvorba marketingovej stratégie produktu Elséve : diplomová práca. Školiteľ: Štefan Majtán. Bratislava, 2011. 81 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.9 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  2. DOVALOVSKÝ, Milan. Využitie SEO optimalizácie v internetovom marketingu : diplomová práca. Školiteľ: Mária Szivósová. Bratislava, 2014. 70 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha1.1 MBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce2.1 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.