Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. JÍLKOVÁ, Petra. GenAI ve světe marketingu: budování udržitelné konkurenční výhody v digitálním věku. In Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. - Praha : Česká marketingová společnost, 2024. ISSN 1211-5622, 2024, roč. 29, č. 2, s. 6-7.
    článok

    článok

  2. KARAILIEVOVÁ, Iveta. Inovácia produktu spoločného stravovania : bakalárska práca. Školiteľ: Roman Staňo. Bratislava, 2011. 57 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  3. KUČEROVÁ, Helena. Organizace znalostí : klíčová témata. 1. vydání. Praha : Univerzita Karlova. Nakladatelství Karolinum, 2017. 269 s. ISBN 978-80-246-3587-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.