Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. MORÁVKOVÁ, Nora. Les spécificités de la gestion de la force de vente dans Citroen Slovakia s.r.o. : diplomová práca. Školiteľ: Jaroslav Kita. Bratislava, 2011. 80 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce867.3 KBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  2. 2015 ,č. 2. Sociálno-ekonomická revue : vedecký časopis Fakulty sociálno-ekonomických vzťahov Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne. Trenčín : Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2015. ISSN 1336-3727
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF2.2 MBverejne dostupné
    časopis

    časopis

  3. VILČEKOVÁ, Lucia. Využitie data miningových techník v marketingových aktivitách podnikov. In Aktuálne pohľady na konkurencieschopnosť a podnikanie - nové výzvy : zborník [recenzovaných] vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3200-6, s. 547-551. VEGA 1/1051/11. 1/1051/11, VEGA, Analýza strategických procesov budovania a riadenia značky v kontexte homogenizácie a individualizácie potrieb spotrebiteľov.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF295.9 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  4. POPELKOVÁ, Ingrid. Zu einigen Merkmalen der deutschen historischen und juristischen Termini. In Molodëž`i nauka: problemy sovremennoj filologii i metodiki prepodovanija filologičeskich disciplin. Meždunarodnaja molodežnaja naučno-praktičeskaja zaočnaja konferencija. Molodëž`i nauka: problemy sovremennoj filologii i metodiki prepodovanija filologičeskich disciplin : materialy VI Meždunarodnoj molodežnoj naučno-praktičeskoj zaočnoj konferencii, [18.-19.4.2015], Uľjanovsk. - Uľjanovsk : UlGPU, 2015. ISBN 978-5-86045-631-0, s. 6-13.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.