Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. PRUŽINSKÝ, Michal - MUCHA, Martin. Business of University Students. In Marketing manažment, obchod, finančné a sociálne aspekty podnikania. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing manažment, obchod, finančné a sociálne aspekty podnikania : zborník abstraktov = Conference Proceeding of Abstracts. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4645-4, s. 30.
    článok

    článok

  2. SILVAN, Juraj. Regionálne aspekty v činoch baťovcov a ich odkazy pre dnešok. In Analýza ekonomickej a sociálnej úrovne regiónov SR a regionálna politika ich rozvoja : rozvoj Slovenska v kontexte európskych vývojových trendov. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2008. ISBN 978-80-89143-69-6, s. 267-286.
    článok

    článok

  3. MATURKANIČOVÁ, Monika. Význam ekologických výrobkov pre slovenských spotrebiteľov : bakalárska práca. Školiteľ: Michaela Vogl. Bratislava, 2011. 47 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce429.2 KBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.