Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. KOLLÁR, Peter. CRM systémy ako nástroj zvyšovania efektívnosti marketingových kampaní : diplomová práca. Školiteľ: Gabriela Kristová. Bratislava, 2011. 53 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce519.9 KBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  2. Driving performance at Latvia's public utilities commission. Paris : OECD, 2016. 83 s. The governance of regulators. Dostupné na : <http://www.oecd-ilibrary.org/governance/driving-performance-at-latvia-s-public-utilities-commission_9789264257962-en> ISBN 978-92-64-25797-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.