Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. TOMAN, Miloš. Čaká nás prelínanie kamenných a virtuálnych predajní. In Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2011. ISSN 1337-9151, 2011, č. 10, s. 43-45.
    článok

    článok

  2.  

    2011 ,č. Apríl. Goodwill : mesačník o ekonomike, biznise a spoločnosti. Bratislava : Goodwill, 2011. ISSN 1337-9798
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF10.3 MBverejne dostupné
    časopis

    časopis

  3.  

    2022 ,č. 2. Obchod : marketing, retail, FMCG. Bratislava : MAFRA, 2022. ISSN 1335-2008 [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
    časopis

    časopis

  4. 1994 ,no.1-2. The Journal of entrepreneurship. New Delhi : Sage Publications India, 1994. 1 zv. polročník. ISSN 0971-3557 [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    časopis

    časopis

  5. 1998 ,no. 1-2. The Journal of entrepreneurship. New Delhi : SAGE Publ. India Pvt, 1998. 1 zv. polročník. ISBN 0971-3557. ISSN 0971-3557 [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    časopis

    časopis


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.