Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. TEPLICKÁ, Katarína. Ako rozvíjať kompetencie manažérov. In Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2012. ISSN 1337-9151, 2012, č. 9, s. 23-25.
    článok

    článok

  2. OROSZIOVÁ, Martina. Marketingové aktivity ako súčasť manažérstva kvality : diplomová práca. Školiteľ: Paulína Krnáčová. Bratislava, 2012. 61 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.1 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  3. LACKOVÁ, Alica. Potravinársky marketing. In Slovenský Výber : časopis pre potravinárstvo, drogériu a kozmetiku. - Bratislava : SON MEDIA, 1998, 1998, roč. 2, č. 12, s. 24-25.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.