Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. KOZEL, Roman - MYNÁŘOVÁ, Lenka - SVOBODOVÁ, Hana. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha : Grada Publishing, 2011. 304 s. Expert. ISBN 978-80-247-3527-6. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
    Moderní metody a techniky marketingového výzkumu

    kniha

  2. ÁČOVÁ, Martina. Odložená daň z príjmov v účtovníctve podnikateľov SR a IFRS : diplomová práca. Školiteľ: Ján Solík. Bratislava, 2014. 60 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce570.3 KBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.