Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. MIKULOVÁ, Eva. Le rôle du marketing sensoriel dans le comportement du consommateur : diplomová práca. Školiteľ: Pavol Kita. Bratislava, 2011. 78 s.
    kniha

    kniha

  2. ORDA-ORAVCOVÁ, Alica. Zdaňovanie podnikateľských subjektov SR daňou z príjmov fyzických osôb v roku 2000. In I. medzinárodný vedecký seminár doktorandov. Participácia doktorandov na vedeckovýskumnej činnosti na prelome tisícročí : I. medzinárodný vedecký seminár doktorandov, Bratislava, 20. október 2000. - Bratislava : Fakulta hospodárskej informatiky EU, 2000. ISBN 80-225-1327-X, s. 144-148.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.