Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. SVĚTLÍK, Jaroslav. Reklamní podpora a celebrity. In Marketing & komunikace. - Praha : Česká marketingová společnost, 2012. ISSN 1211-5622, 2012, roč. 22, č. 1, s. 18-19.
    článok

    článok

  2. DUDOVÁ, Iveta. Stratégia vzdelávacej politiky v kontexte znalostnej ekonomiky. In Makroekonomické súvislosti konvergencie ekonomiky Slovenskej republiky ku eurozóne : elektronický zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Katedra ekonomickej teórie NHF EU, 2009. ISBN 978-80-225-2822-1, s. [1-7]. VEGA 1/0501/09. 1/0501/09, VEGA, Sociálne súvislosti znalostnej ekonomiky.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.