Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. HRIVÍKOVÁ, Tatiana. Analýza ľudových rozprávok z hľadiska kultúrnych hodnôt. In Jazyk v kultúre - kultúra v jazyku. vedecká konferencia. Jazyk v kultúre - kultúra v jazyku : zborník z vedeckej konferencie. - Trnava : Slovenská spoločnosť pre regionálnu politiku, 2021. ISBN 978-80-972278-7-6, s. 36-49 online.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené541.6 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  2. MATULČÍKOVÁ, Marta - BREVENÍKOVÁ, Daniela. Contemporary trends on further corporate education and training. In International Academic Conference. 17th International Academic Conference : book of abstracts : 21-24 June 2015, Vienna, Austria. - Prague : International Institute of Social and Economic Sciences, 2015. ISBN 978-80-87927-13-7, p. 60.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF755.8 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  3. Forces shaping the EU : social science approaches to understanding the European Union. Frankfurt am Main : Peter Lang, 2008. 265 s. ISBN 978-3-631-57401-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  4.  

    Instore : [Slovakia]. - Spracovaný v EKO-INDEX. Bratislava : Events & Publishing. 9x ročne. ISSN 1336-2348. Dostupné na : https://instoreslovakia.sk/archiv/
    Instore

    časopis

  5. PŘÍVARA, Andrej et al. Labour Market and Immigration Nexus in V4 Countries: Using Panel Data Analysis for the Period of 2000-2020. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. In Migration Letters. - London : Transnational Press London. ISSN 1741-8984, 2023, vol. 20, no. 3, pp. 465-476. VEGA 1/0545/23, VEGA 1/0037/20.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF388.7 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  6. KLEMPOVÁ, Dominika. Le français comme langue diplomatique : diplomová práca. Školiteľ: Elena Melušová. Bratislava, 2017. 51 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce592.1 KBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  7. LÁSZLÓOVÁ, Klaudia. Malé podniky, veľký kapitál. In Profit. - Bratislava : PETIT PRESS, 2016. ISSN 1335-4620, 19. októbra 2016, roč. 24, č. 21, s. 12-16.
    článok

    článok

  8. Menové rozdelenie. In Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : News and Media Holding, 2012. ISSN 1335-0684, 12. apríla 2012, roč. 22, č. 14, s. 24-25.
    článok

    článok

  9. BÁRTA, Vladimír - PÁTÍK, Ladislav - POSTLER, Milan. Retail marketing. Praha : Management Press, 2009. 326 s. ISBN 978-80-7261-207-9. [Počet ex. : 5, z toho voľných 4, prezenčne 1]
  10. KUČERA, Maroš. Social media in international human resource management : diplomová práca. Školiteľ: Soňa Ferenčíková. Bratislava, 2014. 92 s.
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.